sobota, 11 kwietnia 2015

First note

Cześć wszystkim
Może zacznę od tego że się przedstawię:

Mam na imię Angelika.Jestem nastolatką,która często miewa humorki czasem dobre a czasem złe.Moją pasją jest taniec i sport.Interesuję się modą.Mieszkam na wsi , w domu jednorodzinnym .Zaczynam swoją przygodę z blogiem po raz może 3? Ale teraz biorę to wszystko na poważnie i będę starać się robić ciekawsze posty , w których pokaże swoje ''zdolności''. Jeśli chodzi o różne zdjęcia to postaram się zadbać o to aby były co tydzień, ponieważ mam szkołę i treningi może być z tym małym problem ale będę starać się jak mogła. 

Dobra koniec już tych bzdur o mnie,teraz wy możecie powiedzieć mi coś o sobie co wy na to?
Możecie również dać mi jakaś inspirację o czym mogłabym pisać bloga, ja też mam małe pomysły ale na razie nie będę wam ich zdradzać.

A teraz może parę zdjęć z sesji która była jakiś czas temu








13 komentarzy:

  1. dobrze się zapowiada :D obserwuje!

    http://evcikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się nieźle xD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie wśród liści bardzo ładnie wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Interpunkcja nieźle u ciebie leży koleżanko. Przed znakami nie daje się spacji! A po drugie zdania, które napisałaś nie idą płynnie. Wyglądają jak jeden wielki chaos. Miałam wrażenie, że jakbyś pisała to na szybko, bez jakiegokolwiek zastanowienia.
    Popraw to bo strasznie nieprofesjonalnie wypadasz, a doświadczeni blogerzy zaraz będą wychodzić, gdy coś takiego zobaczą. A na ich opinii powinno ci najbardziej zależeć.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz jeśli masz zamiar dać mi jakąś radę to zwracaj się raczej z grzecznością do mnie a nie odrazu naskakujesz.Naprawdę jeśli masz zamiar mnie obrażać czy coś w tym stylu oszczędź to sobie i po prostu wyjdź,każdy ma swoje zdanie.A tak w ogóle ja dopiero zaczynam więc może byś jakoś wsparła a nie odrazu .. xx

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)
    Śliczna jesteś!♥
    Mój Blog - klik! - Poklikasz w linki? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna jesteś! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjecia, powodzenia w dalszym blogowaniu:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu, ładne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, ale mogły by być większe ;) Trzymam kciuki.

    kavversa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :*
    PS:Przypominasz mi moją przyjaciółkę xd.
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia *-* Czekam na nowy post!
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń